Go to Bottom  

Isnin, Mei 04, 2009

Hari Ini...Esok Bagaimana??

Seawal jam 6.40 pagi saya telah keluar dari rumah, menghantar anak ke rumah Umi dan terus ke sekolah untuk menyambung tanggungjawab mendidik anak bangsa setelah tiga hari bercuti.

CUTI memang suatu yang menyeronokkan...Rasanya tak nak fikir apa-apa tentang kerja, nak rehatkan fikiran bersama keluarga.

Bila tiba hari bekerja kisah nak rehat diketepikan...Setelah sampai je di sekolah, saya terus memulakan kerja yang menyusul dan menyusul. Kadang-kadang tak sempat nak siapkan kerja yang sedia ada, datang pula tugasan baru...tapi tak apa..Walau apa cara sekalipun saya akan cuba sedaya upaya menyiapkannya....

Kini dah masuk bulan Mei...sekali lagi saya menjalankan rutin bulanan menyiapkan rekod bacaan Al-Quran. Saya memang suka tugasan ini sebab nak tahu perkembangan murid yang di ajar. ..Minit Mesyuarat Panitia tak siap lagi..Banyak lagi kerja yang menunggu...Sijil Bulan Dakwah Kebangsaan dan Rekod bacaan Al-Quran individu...Bila lah semuanya nak siap? saya pun tak tahu...


Tika saya menaip post ni kakak dan adik dah tidur. Letih sangat agaknya main kat rumah Umi petang. Saya mengambil mereka lewat hari ni iaitu pada jam 6.20 ptg..lepas habis latihan sukan kat sekolah.Biasanya ayahnya yang ambil...Hari ni abang kena ke Ipoh pula sebab ada tugasan kat sana....

2 ulasan:

Tirana 5 Mei 2009 pada 3:11 PTG  

Selamat menjalankan tugas dan tanggungjawab...

Gambar Kenangan

Gambar Kenangan

Rakan-rakan blog

Berita Keluarga

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP