Go to Bottom  

Jumaat, Mei 29, 2009

Sambutan Hari Guru 2009

Hari ini Sekolah Kebangsaan Leban Chondong, Kuala Rompin Pahang telah mengadakan sambutan Hari Guru 2009 dengan temanya " Guru Pembina Negara Bangsa"

Walaupun sambutannya agak lewat..ianya tetap meriah dengan pelbagai penghargaan dan ucapan yang diberikan oleh anak murid kepada para guru.

Pada jam 7.30 pagi: aktiviti sambutan bermula dengan nyanyian lagu Guru Malaysia dan lagu Guru Pembina Negara Bangsa, diteruskan dengan bacaan perutusan Hari guru yang dibacakan oleh GPK 1 dan GPK HEM. Aturcara seterusnya sukaneka..seronok. Antara permainannya ialah bowling ragbi...kelakar juga banyak kali baling pun susah nak mengena. Permainan kedua permainan bawalah daku...juga melucukan tetapi seronok...murid-murid meriah memberikan sokongan...Permainan ketiga ialah pinjam sekejap ek....semuanya seronok dan begitu meriah.

Selesai rehat aktiviti disambung dengan persembahan guru dan penyampaian hadiah...amat meriah dengan upacara pertukaran hadiah daripada guru-guru dan pemberian hadiah serta kad ucapan daripada murid...Sayu dan gembira...Hadiah yang diterima pada Hari Guru SKLC tahun ini. Terima kasih diucapkan.

Sebenarnya sebagai seorang guru juga amat menghargai ucapan dan penghargaan daripada murid dan ibu bapa..Bagi saya setiap ucapan yang diberikan amat dihargai...Terima kasih kepada semua.....

Satu lagi pengiktirafan kepada saya mewakili guru jQAF SKLC..kami telah menerima Anugerah Khas Panitia Terbaik 2009.Satu pengiktirafan yang amat bermakna kepada kami...Terimakasih kepada semua yang memberikan sokongan...Syukran jazilan...



1 ulasan:

Tanpa Nama,  30 Mei 2009 pada 12:13 PTG  

Selamat bercuti...

Gambar Kenangan

Gambar Kenangan

Rakan-rakan blog

Berita Keluarga

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP